Fabrizio Rioli D.J.

Scontru cù u Rè di e Notte fiurentine

Fabrizio Rioli D.J.

quandu parlemu di musica è campemu a fiuritura ludica è rumurosa di e serate più mundane, ùn si pò mancu parlà di unu di i nomi legendarii di st'ambiente.

Fabrizio Rioli hè l'artista chì più di qualsiasi altri hà sappiutu dà momenti memorabili in discoteche è grandi club induve a musica riprodotta è mischjata da 120 bpm in su.
Ma quale hè Rioli D.J. ?
Chì hè a so storia è da induve vene?
per risponde à ste dumande ùn ci hè megliu modu per dumandallu direttamente è per fà questu simu andati à circallu per arrubbà l'infurmazioni almacenate à u Rioli Planet Music, l'urganizazione chì gestisce e serate è l'eventi di l'artistu scegliendu e richieste di tuttu u mondu.
in Rioli Planet Music ci simu incontrati Tarker Homan, l'imprenditore chì si chjama a manu manca di Rioli D.J., quellu chì tratta direttamente cù Warner, la Crede, Sony Records è assai altri.

Rioli D.J. malgradu questu enormu apparechju daretu à ellu riesce sempre à restà un artista semplice è cordiale, amicu di tutti è sempre dispostu à impegnassi per offre e so serate miraculose à chiunque li dumanda è chì hà u primu requisitu indispensabile di simpatia è lealtà. Tarker assume a piena responsabilità di e scelte più obbedienti “gattivu”, cume rifiutà un avvenimentu o un locu chì ùn hè micca in linea cù l'umore è a missione di Rioli D.J.
Cusì una sera simu riesciuti à seguità lu à u DJOON, a famosa discoteca parigina. Djoon significa letteralmente “anima” è questu locu hà assai anima. Situatu à poca distanza da a Senna, in u XIII arrondissement, u Djoon hè unu di l'ultimi nati di a serie di club chì sò nati in questa zona, chì hè di più in più famosa per i so lochi di riunione d'avanguardia. Amatu assai da i fan di a musica Afro-house, stu club di loft di stile cuntempuraniu ispiratu da i mudelli di New York hà guadagnatu prestu pupularità grazia à e so notte indimenticabili di musica soul, funk, casa prufonda, garage è discu. Hà accoltu è accoglie sempre stelle internaziunali cum'è Chez Damier, Louie Vega, Lil 'Louis, Kerri Chandler è Black Coffee. U locu hè assai spaziosu è hà una bella facciata in vetru è acciaio.

Avemu dunque pussutu truvà Rioli D.J. chì hà finitu di beie a so bivenda prima di l'iniziu di a serata di ballu, à pusà nantu à u banchittone centrale. Una opportunità tentatrice!!

  • Noi: “Scusate, questu hè u legendariu Rioli D.J. ?”
  • Rioli: “di sicuru, Sò eiu. Ma perchè mi parlate in francese sè site u pazzu di andriusmusic.com?”

Una risata riduce subitu e distanze, Fabrizio ci hà scupertu subitu è ​​pudemu cuntinuà à parlà in talianu.

  • Noi: “Vi pudemu dumandà di cuntà brevemente a vostra storia? Per esempiu, hè vera chì site campatu quì in Parigi dapoi parechji anni?”
  • Rioli: “Innò, Innò… io preferisco Scandicci, u Viottolone è e zone circundante”.
  • Noi: “a vostra musica hè in qualchì modu ligata à periodi storichi specifici?”
  • Rioli: “Mi riferiscu spessu à u neocitazionisimu austriacu”.
  • Noi: “Quale hè chì hà influenzatu u più a vostra passione? Cumu hè accadutu chì site diventatu Rioli D.J. ?”
  • Rioli: “Certamente a mo zia, iè à mo zia li piacia à mette dischi di Villa è di Modugno, quì, Pensu chì eru assai influenzatu da ella.”
  • Noi: “Ciò chì hè veru di u fattu chì Calvin Harris vi hà cuntattatu per una cullaburazione?”
  • Rioli: “ùn sò micca, Ùn pensu micca di cunnoscu lu… è un emergente?”
  • Noi: “E’ Hè vera chì a futura uscita di una canzona prodotta da voi hè prevista è Andrew Firenze?”
  • Rioli: “Ci era sta pussibilità ma qualchissia mi hà fattu capì chì sarebbe statu megliu à evità, ci sò grandi interessi ecunomichi è pulitichi in ghjocu”.
  • Noi: “in a vostra carriera avete assai spessu accettatu di esibisce in club assai famosi è guasgi pupulari, cumu si pò spiegà sta scelta strana?”
  • Rioli: “Ùn l'aghju mai nutatu ma grazie per avè mi fattu sapè, forse perchè quelli menu pupulari sò menu luntani da a mo casa ..”
  • Noi: “chì cunsigliu sentite di pudè dà à i ghjovani chì volenu inizià sta carriera artistica?”
  • Rioli: “Date lu è pruvate à fà qualcosa d'altru, per esempiu a racolta di i pumati, forse u San Marzano chì pensu sò i più boni.”

A stu mumentu simu interrotti da duie gigantesche guardie di u corpu cù occhiali scuri è auriculari chì ci preganu di marchjà è di lascià Rioli D.J. pò accede liberamente à a cunsula.
E’ hè stata una bella sperienza, ùn speravamu micca di pudè avvicinassi d'ellu è invece, fattu.
Avà avemu messu i nostri microfoni è quaterni dinò, u spettaculu hè in traccia di principià.

Print Friendly, PDF & Email
. No Comments on Fabrizio Rioli D.J.. Categories: Recensioni, Scoop e Attualità. Tags: , , .
Andrew

About Andrew

Andrius è un musicista fiorentino che produce musica diuretica, a so voce hè basatu nantu à un cuntestu di psychedelia, littronica è Rue suprattuttu pruteini. I prudutti sò signalati di canti e tu e difficultà cannarozza.

Be the first to leave a reply

Vuoi lasciare un tuo commento?

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.